http://www.youtube.com/watch?v=3uKAA4zjCA4&autoplej=1&kolorek=123456&lup=1&typek=4

piątek, 14 grudnia 2012


VI rozdział.


Pierwszymi słowami jakie powiedziałam wchodząc do domu była prośba o to, aby chłopcy niczego nie zepsuli .
- Ym.. to może zaprowadzę was do mojego pokoju i zrobię coś do picia ? – zaproponowałam .
- Okej . – powiedzieli razem po czym ruszyłam schodami w stronę mojego pokoju, co jakiś czas oglądając się za siebie, żeby sprawdzić czy idą za mną .
- No to teraz tu poczekajcie, a ja zaraz wrócę . – powiedziałam otwierając ciemne drzwi od mojego pokoju . Pobiegłam szybko na dół i zaparzyłam nam gorącą herbatę .
- Harry?! – krzykłam, aby zawołać chłopaka .
- Słucham ? – usłyszałam męski głos za sobą , po czym się obróciłam i uśmiechnęłam do niego .
- Pomożesz ? – zapytałam wskazując na 6 szklanek z herbatą .
- No jasne . – uśmiechnął się i wziął 3 szklanki, a ja wzięłam resztę . Weszłam do pokoju i podałam Niallowi i Zaynowi herbate, po czym usiadłam obok .
- Może obejrzymy jakiś horror ? – zapytał Harry, który zabawnie się uśmiechnął
- Tak! – wykrzyczał Niall, a reszta go poparła .
- A ty chcesz ? – zapytał mnie .
- Jeżeli chcecie to pewnie . Tylko, że…. Nie chcę siedzieć sama .
- Ja już o to zadbam, żebyś nie musiała siedzieć sama . – uśmiechnął się zadziornie Harry .
- To może zejdziemy na dół ? Tam jest większy telewizor . – zapytałam .
- Okej . – powiedział Louis i wszyscy zeszliśmy na dół . Usiadłam na środku kanapy przykrywając się kocem .
- To co obejrzymy ? – zapytał Zayn .
- W tamtej szafie . – wskazałam . – są wszystkie filmy, więc wybierzcie coś – powiedziałam, a po mojej lewej stronie usiadł Niall . Uśmiechnęłam się do niego, a on to odwzajemnił . Chwilę potem Zayn podszedł do odtwarzacza DVD i włożył wybraną przez nich płytę . Potem po mojej prawej usiadł Harry, a obok niego Louis . Liam i Zayn usiedli na fotelu, obok nas . Kiedy film się zaczynał poczułam na sobie wzrok Niall’a, ale obawiałam się spojrzeć na niego. Zayn i Liam co chwilę się kłócili o to, że mają za mało miejsca i żeby któryś z nich się przesunął . W pewnym momencie dziewczyna w filmie usłyszała pukanie do drzwi, wiedziałam że zaraz stanie się coś strasznego, więc schowałam głowę pod fioletowy koc . Widząc to Harry zabrał mi go i łobuzersko się uśmiechnął .
- Oddaj! – powiedziałam naburmuszona .
- Po co Ci koc ? – zapytał .
- No, żeby się do niego przytulić.. – odpowiedziałam ciszej .
- Ah, no dobra masz go . – oddał mi z powrotem moją własność .
Kiedy film się skończył było już po 23 .
- Hahahahaha to teraz powodzenia Libby . Całą noc będziesz tu sama w tym domu. – zaczął Harry, a ja dobrze wiedziałam, że chciał mnie nakłonić do tego, aby zostali na noc .
- Wiem do czego zmierzasz Harry i nie.
- Pozwolisz nam spać w hotelu ?
- Tak . – uśmiechnęłam się zadziornie . – Przepraszam, ale rodzice mogą wrócić w każdej chwili, a nie chce żeby mama mi narobiła znowu takiej awantury jak ostatnio …
- A co spałaś z kimś ? –zapytał .
- Harry! – wykrzyczałam . – Nie, z nikim nie spałam . Po prostu mama twierdzi, że mam 14 lat i że nie powinnam się z wami zadawać i bla bla bla dlatego właśnie nie pozwoliła mi z wami pojechać do Londynu ..
- Okej, rozumiem . – uśmiechnął się i poklepał mnie po ramieniu .
- To my już będziemy szli, okej ? – zapytał Liam. – Ale obiecuję, że jeżeli tylko będziesz chciała to możemy przyjechać jutro z samego rana, a jeżeli nawet chcesz to o 3 rano . – uśmiechnął się .
- Okej – odwzajemniłam uśmiech . Chłopcy założyli już kurtki i  stali w drzwiach .
- To do zobaczenia jutro . – powiedział Zayn .
- Jak wg przeżyję …
- Weź przestań to był tylko film . – dodał Louis .
- Mhm.. – wydukałam .
Kiedy wychodzili Liam zatrzymał się na chwilę i szepnął mi do ucha „Tylko nie przestrasz się dzisiejszej nocy.” Powiedział i podbiegł do reszty . Zamknęłam za nimi drzwi i usiadłam na krześle próbując dojść do tego przed czym Liam próbował mnie ostrzec . 

1 komentarz: