http://www.youtube.com/watch?v=3uKAA4zjCA4&autoplej=1&kolorek=123456&lup=1&typek=4

wtorek, 11 grudnia 2012

No więc w związku z tym, że są już aż 3 komentarze pod poprzednim rozdziałem ;ooo dodaję kolejny :)

III rozdział . 


Spojrzałam na ekran telefonu i sama do siebie się uśmiechnęłam, kiedy zobaczyłam, w notatkach "Zadzwoń 6969696969 Louis i Harry ;)" Kiedy wróciłam do domu szybko wybrałam numer telefonu do chłopaków i zadzwoniłam . 
- No heej! - powiedziałam . 
- Sama wpadłaś na to, że napiszemy Ci coś w notatkach czy Ronnie Ci powiedziała ? - zaśmiał się Louis . 
- Miłe powitanie . - odpowiedziałam . - Sama na to wpadłam . - odpowiedziałam z triumfem . 
- taaaa.. jasne . - zaśmiał się Harry . 
- No dobra żartuję .. 
- Hahahaha wiedziałem, że nie jesteś na tyle inteligentna . - dodał Harry . 
- Pfffffffffffffffffffffffffff . Nara . - powiedziałam zła, ale i tak nie odważyła bym się rozłączyć . 
- Czemu się obraziłaś ? - zapytał Louis . 
- Bo mi ciśniecie . 
- No przepraszam, no .
- Yhym.. 
- Dobra mniejsza o to . - Louis . 
- Chcesz do nas jutro przyjechać z Ronnie ? - zapytał Harry .- Będzie też Niall, Zayn i Liam . - dodał po chwili jak by obawiał się, że oni sami nie wystarczą, żebym przyjechała. 
- No jasne, tyle że Ronnie nie może, bo gdzieś tam jedzie. Ale czekaj, zapytam się jeszcze mamy czy mogę . 
- Przyjedziemy po ciebie z Harrym, bo jesteśmy jeszcze w Leeds i na kilka dni z chłopakami pojedziemy do Londynu, okej ? 
- Zapytam się rodziców, czekaj . Mamooooooooo . - zbiegłam na dół do salonu, gdzie obecnie przebywali rodzice . 
- Coś się stało ? - zapytała . 
- Nie . to znaczy tak . 
- Więc co jest ? 
- Mogę pojechać jutro do Londynu? 
- Sama ? - wtrącił się tata. 
- Nie ! No co Ty ! Z Louisem, Niallem, Harrym, Liamem i Zaynem ? 
- Czy dobrze słyszę, że Ty chcesz jechać do Londynu na kilka dni z twoimi plakatami ? - zapytał z nie dowierzeniem i zaczął się śmiać  .
- Tato . - spojrzałam na niego z miną "Are You Fucking Kidding Me" - Nie z plakatami tylko PRAWDZIWYMI osobami . 
- Ale jak Ty chcesz z nimi jechać jak ich nie znasz ? 
- Znam . - powiedziałam z triumfem . - Poznałam ich wczoraj z Ronnie na festiwalu, to znaczy tylko Louis'a i Harre'go i oni są nadal w Leeds i zapytali się czy bym z nimi jutro nie pojechała do Londynu na kilka dni i poznam tam Niall'a, Zayn'a i Liam'a. Proooooooszę .
- Dziecko ty masz tylko 14 lat, a oni po 18, 19 . - powiedziała mama .
- Louis ma prawie 21 . 
- No i co z tego, ale to i tak nie zmienia faktu, że masz TYLKO 14 lat . 
- Mamoooo proszę . 
- Jak będziesz miała 18 lat to porozmawiamy . 
- No, ale mamooo, tato powiedz jej coś . 
- Powiedziałam NIE! Ja ich nawet nie znam . 
- To znaczy, że opowiadam wam o nich 24h na marne, tak ? - powiedziałam smutna .
- Nie o to chodzi . 
- A o co ?! - pobiegłam do swojego pokoju i zaczęłam płakać . Tak bardzo chciałam tam z nimi jutro pojechać .. Miałam oddzwonić do Louis'a i powiedzieć czy mogę jutro jechać, ale nie chciałam, żeby słyszał jak płaczę .. Po kilku minutach wzięłam się w garść i zadzwoniłam . 
- Hej Lou . - powiedziałam . 
- o Cześć! To jak możesz ? 
- No właśnie nie .. - jak głupia odmówiłam okazji poznania reszty zespołu . - Przepraszam.. 
- Nie masz za co mnie przepraszać . - próbował mnie pocieszyć . - Ale skoro nie możesz jechać do londynu to poproszę chłopaków, żeby przyjechali do Leeds i pójdziemy do parku czy gdzieś, okej ? 
- serio ? - zapytałam z niedowierzeniem . 
- No jasne . 
- Jezu, dziękuję. - od razy humor mi się poprawił i zaczęłam się uśmiechać jak głupia . 
- Spotkajmy się jutro w parku o 14, może być ? 
- Tak . Wiesz muszę już kończyć . 
- Okej, do jutra . 
- Paaa . - powiedziałam po czym się rozłączyłam . 
____
No , więc tego teraz podbijamy stawkę do 3 komentarzy! xDD 3 komentarze i kolejny rozdział, dacie radę ? ;D 

11 komentarzy:

  1. Świetny, czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolne tempo akcji, ale dobry kierunek :)
    Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ła ta fak ? ;ooo Tak szybko 3 komentarze ? xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. łał naprawdę świetne czekam na nn :)
    Zajrzysz może na mojego bloga?? Zależało by mi na twojej ocenie :)
    stolemyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra dobiję do 6 i bd jeszcze 2 rozdziały mvahahahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne :) http://princessmia14.blogspot.com/ wpadniesz do mnie? :* i skomentuj pretty please :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUUUUPER <3 chce kolejny rozdział ;*

    Ps. Jak możesz to usuń weryfikację obrazkową w komentarzach ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. 1 i jeszcze prośbą o to żebyś dodała to coś że można obserwować bloga ;* z góry dzięki <3

      Usuń